کد خبر: ۶۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 11 July 2018

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مجله رشد معلم در نظر داد ویژه نامه مهرماه سال جاری را به انتشار تجارب، خلاقیت ها و ابتکارات معلمان و مدیران مدارس هرمزگان اختصاص بدهد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، نقل قول از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان در اولین جلسه کمیته تدوین ویژه نامه مجله رشد معلم اظهار داشت: مجلات رشد نشریه‌ای با رویکرد اطلاع‌رسانی و آموزش غیرمستقیم معلمان در زمینه‌ی فعالیت‌های مورد نیاز برای بهسازی فرایند یاددهی ـ یادگیری در محیط مدرسه و کلاس درسدر چارچوب اهداف برنامه درسی و سند تحول بنیادین است.

وی افزود: تدوین ویژه نامه استانی مجله رشد فرصت و بستر مناسبی جهت بیان تجربیات و خلاقیت معلمان و مدیران توانمند مدارس است که این امر می تواند بیانگر مهارت و استعداد و نبوغ فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگانی در امر تعلیم و تربیت و کسب دانش باشد.

وی ضمن اشاره به سیاست های دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت مبنی بر تمرکز زدایی تولید محتوای آموزشی خاطرنشان کرد : در استان هرمزگان معلمان و مدیران خلاق ، مبتکر و بسیار توانمندی مشغول انجام وظیفه می باشند که با اجرای این طرح می توانند تجربیات ارزنده خود را با فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پررش هرمزگان افزود : این کمیته قرار است در مورد نحوه ی شناسایی تجربیات و ابتکارات  اداری، آموزشی، پرورشی ، تربیتی و فرهنگی هنری و تربیت بدنی و سلامت مدیران و معلمان  به نحو مطلوب  اقدام نماید و با  توجه به اینکه نگاه ها تنها به یک بخش نیست باید از همه ی ظرفیت ها ی موجود در همه بخش ها ، استفاده شود.

بیت اللهی با بیان اینکه ، مطالب و  سوژه ها باید اقدامات همکاران در مدارس باشد گفت : مطالب به گونه ای تنظیم گردند که جذابیت لازم را برای خواننده به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد : در سال تحصیلی ۹۷-۹۶  بیش از ۲۸۰هزار مجله رشد در دو بخش عمومی و تخصصی در مدارس استان توزیع و مورد استفاده و بهره برداری معلمان و دانش آموزان قرار گرفت که در بخش روستایی بصورت رایگان ارائه گردید.

این مسوول در پایان ضمن تاکید بر برنامه زمانبندی ارائه مطالب اظهار امیدواری کرد تدوین ویژه نامه مجله رشد  راهی جهت ایجاد انگیزه در کارکنان حوزه های مختلف باشد./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار