کد خبر: ۶۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 11 July 2018

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۱٫۷ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۴٫۲ میلیون نفر – سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس طی سه ماهه اخیر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تابناک قشم ، نقل قول از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ” علی اشتری ” رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی سه ماهه نخست سال ۹۷ اظهار داشت: طی این مدت، یک میلیون و ۷۱۴ هزار و ۷۴۳ تن  انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شد .

وی افزود: از این رقم یک میلیون و ۶۸۸ هزار ۴۱۳ تن مربوط به کالای غیر نفتی و ۲۶ هزار و ۳۳۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد .

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود ۷۳ هزارو ۴۶۶ تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ هزارو ۸۴۳ تن کالای صادراتی و ۳۷هزار و ۶۲۳ تن محموله وارداتی طی این مدت صورت گرفت .

اشتری حجم عملیات کاپوتاژ کالاهای غیر نفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر ۱٫۶میلیون تن اعلام کرد و با اشاره به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم افزود:  ترابری چهار میلیون و ۱۸۲ هزار و ۵۹۱ نفر – سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید .

وی با اعلام این مطلب که طی این مدت ۲ هزار و ۴۷۸  TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد همچنین از ترابری ۷۶۷ هزار و۵۳۴ دستگاه خودرو از طریق بنادر لافت و پهل در جزیره قشم خبر داد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار