کد خبر: ۶۲۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 11 July 2018

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخليه و بارگيري حجمی بالغ بر 567 هزار TEU كانتينر طي سه ماهه اخير در بندر شهيد رجايي خبر داد. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، «اله مراد عفیفی پور» با تشریح عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی از ابتدای سال 97 تا آغاز تير ماه جاری، اظهار داشت: در این دوره زمانی 3 ماهه، در مجموع 567 هزار و 421 TEU  کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر 20 فوت) در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از مجموع 418 هزار و 504 TEU  کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده طی این مدت، بیش از 103 هزار TEU  مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .

عفیفی پور اضافه کرد: طي سه ماهه گذشته، رقمي بالغ بر 56 هزار TEU  كانتينر در بندر شهيدرجايي ترانشيپ شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی بالغ بر 105 هزار TEU  کانتینر صادراتی با رشد 12.5 درصدی و 146 هزار TEU  کانتینر وارداتی با كاهش 19.4 درصدي در اين بخش طی 3 ماهه نخست سال جاری، خبر داد.

وی در پایان یادآور شد: بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری درسطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند./پایان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار