کد خبر: ۶۳۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 20 July 2018

 

رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستک از جلوگیری تصرف یک هكتار از اراضى ملى چاه بنارد موسوم به چاهشورک با دستور قضايى و حضور ماموران پاسگاه انتظامی دهنگ و نيروهاى يگان حفاظت اين اداره خبر داد. 

 

 

 

 به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور گفت: متصرفین از طريق دپوى سنگ اقدام به تصرف اراضى ملى نموده بودند كه با حضور بموقع ماموران يگان حفاظت اين اداره و دستور صريح و سريع رییس دادگسترى شهرستان و با همکاری نیروهای پاسگاه انتظامی دهنگ به استناد تبصره يك ذيل ماده 55 قانون حفاظت و بهره بردارى از جنگل‌ها و مراتع، مصالح جمع آورى و از ادامه‌ی تصرف جلوگیری گرديد.

 وی ضمن تشكر از رياست محترم دادگسترى به دليل دستور قاطع در راستاى تسريع در روند برخورد با متصرفين و مجموعه نيروى انتظامى در خصوص همكارى و تأمین امنیت در اجراى حكم ارزش زمين‌هاى رفع تصرف شده را دویست ميليون ريال عنوان كرد و افزود: اجازه نخواهیم داد عده‌ای با نقض قوانین و ایجاد آثاری از قبیل دپوى سنگ و مصالح، مقدمات تصرف اراضی ملی را فراهم آورند و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد.

جنگلدار بستک از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تخلف در عرصه هاى ملى از طریق شماره تلفن ١٥٠٤ به يگان حفاظت منابع طبيعى و آبخيزدارى اطلاع دهند./پایان خبر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار