امام جمعه آبادان عنوان کرد:
امام جمعه آبادان با بیان اینکه آبادان جزو شهرهای چالش خیز کشور است، گفت: آرامش نسبی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در بحث آب شرب به وجود آمده است اما نگرانی در مورد مشکلات آب شرب در روستاها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 21 July 2018

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در جلسه ای که به منظور حل مشکلات آب شهرستان آبادان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از همه تلاشگرانی که در این بحران طاقت فرسای آب شرب در شهرهای آبادان و خرمشهر تلاش کردند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود، تشکر می کنم و قدردان آنها هستم.

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته آرامش نسبی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در بحث آب شرب به وجود آمده است، افزود: این آرامش در شهرها به وجود آمده است اما نگرانی در مورد مشکلات آب شرب در روستاها همچنان ادامه دارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به وعده وزیر نیرو و استاندار خوزستان در خصوص تامین آب شرب باکیفیت مورد نیاز روستاها، تصریح کرد: سه روز دیگر به تاریخی که وزیر نیرو و استاندار خوزستان وعده دادند که در آن تاریخ آب به روستاها خواهد رسید، باقی مانده است. متاسفانه موانعی در این زمینه به وجود آمده اما باید تلاشی صورت گیرد تا آب هرچه سریعتر به روستاها برسد.

ابراهیمی پور عنوان کرد: امیدواریم حل مشکلات آب روستاها نیز با همان انرژی که آب به شهرها رسید، پیگیری شود تا مردم در روستاها نیز از آب شرب با کیفیت مناسب بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه آبادان جزو شهرهای چالش خیز کشور است، اظهار کرد: آبی که به آبادان می رسد با جمعیت این شهرستان متناسب نیست و باید این تناسب در آبادان به شکلی شود تا در شهرهایی مانند چوئبده مشکل نداشته باشیم.

امام جمعه آبادان گفت: در حوزه آب شرب مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر خوب کار شد. همچنین در زمینه تامین آب مورد نیاز کشاورزی موقتا کارهای خوبی انجام گرفته است. باید در خصوص تامین حق آبه ای که به رودخانه بهمنشیر می رسد نیز نظارت جدی صورت بگیرد تا آب به کشاورزان برسد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار