کد خبر: ۶۳۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 21 July 2018

 

ریاست محترم انجمن روزنامه‌نگاران از برگزاری اولین دوره‌ی آموزشی جهت آشنایی با قانون کار و حقوق تأمین اجتماعی حرفه ای روزنامه نگاری را فردا ساعت 8:30 صبح در خود اداره‌ی کار، تعاون ورفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس خبر داد.  

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی تابناک هرمزگان ، نقل قول از روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان، خانم فاطمه رکن الدینی اعلام کرد: این دوره با هدف آشنایی اصحاب رسانه از حق و حقوق قانونی خود و همچنین آشنایی با تعهدات کارکنان و کارفرمایان برگزار می‌شود.

رکن الدینی با بیان اینکه گزارش‌های فراوانی در  خصوص اختلافات کارفرما با نیروی کار در بدنه‌ی رسانه‌ها گزارش شده است ، تصریح کرد: مهمترین ضعف و عامل اختلافات شغلی بین کارفرمایان و کارکنان عدم آشنایی با قوانین کار بوده که بنا به ضرورت و اهمیت این موضوع در دستور کار هیأت مدیره قرار گرفته است.

 

 رئیس انجمن روزنامه نگاران استان هرمزگان آموزش اعضاء را اولویت این تشکل عنوان کرد و افزود: همه ما نیازمند آگاهی از قوانین جدید و ارتقاء لحظه ای سطح دانش هستیم و با توجه به موارد پیش آمده ضرورت دارد افراد جویای کار و حتی مدیران مسئول و سرپرستان رسانه ها از قوانین جدید کار و تأمین اجتماعی آگاهی یابند.

وی اظهار کرد: وکیل اختصاصی برای رفع مشکلات حقوقی اعضای انجمن انتخاب شده و در صورتی که هر یک از اعضا در حوزه رسانه با مسایل حقوقی و قضایی مواجه شوند این انجمن می تواند حمایت های لازم را از اعضا داشته باشد.  

 

رکن الدینی بیان داشت: در زمان برگزاری کلاس، وکیل انجمن معرفی و دوره آموزشی آشنایی با قانون مطبوعات و جرایم مطبوعاتی نیز توسط وی برگزار خواهد شد.

وی در انتها از همکاری وحمایت های  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قدردانی کرد ، ناگفته نماند این دوره آموزشی آشنایی با قانون کار برای کلیه روزنامه‌نگاران و استفاده از این فضای آموزشی برای افراد روزنامه‌نگار غیر عضو آزاد میباشد .

 

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار