نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
انتصاب درویش نژاد به «مدیرکلی فرهنگ و ارشاد همدان» مخالفت نمایندگان همدان را به همراه داشت ، که وعده دادند ، بر سر این انتصاب وزیر را به سمت استیضاح میبرند.
کد خبر: ۶۳۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷ 30 July 2018

 

تابناک هرمزگان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بيان اينكه طرح سوال از وزیر ارشاد کلید خورد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد هنوز نتوانسته چالش‌های فرهنگی را با راهکارهای مطلوب رفع كند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی تابناک هرمزگان، امیر خجسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نبود شفافیت، عدم راه حل برای مشکلات فرهنگی کشور و ابهامات موجود بر سر تصمیم گیری های حوزه فرهگ و هنر و ... زمینه طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد را از سوی مجمع نمایندگان استان همدان را فراهم کرد.

وی یکی از محورهای سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد را علت عدم برگزاری جلسات منظم شورای فرهنگ عمومی استان‌ها عنوان کرد و گفت: عدم اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از دیگر دلایل طرح سوال است.

نماینده مردم همدان علت عدم ناهماهنگی بین مدیران وزارت ارشاد و عدم کارآمدی را از دیگر محورهای سؤال برشمرد و تأکید کرد: علت عدم هماهنگی حوزه وزارتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر موضوعاتی است که وزیر ارشاد باید به آن پاسخ دهد.

وی بیان کرد: علت سوء مدیریت در سازمان اوقاف و امور خیریه و عدم اجرای تدابیر مقام معظم رهبری نیز از دیگر موضوعات است که نمایندگان خواستار پاسخ به آن از سوی وزیر ارشاد هستند.

خجسته با بیان اینکه باید در راستای ارتقای فرهنگ کشور تلاش شود، این مهم را یکی از دغدغه‌های نمایندگان دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز نتوانسته چالش‌های فرهنگی را با راهکارهای مطلوب رفع کند.

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار