کد خبر: ۶۳۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 03 August 2018

 

 

تابناک هرمزگان- در آينده نزديک بخشی از سياست گذاری معاونت خدمات شهری بر اساس ارتباط و نظرات مردم اجرا ميشود. 

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، در اقدامی مبتکرانه اخيرأ بخش برنامه ريزی معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس اقدام به ايجاد صفحه ارتباط با مردم در اينستاگرام نموده است.

در همين ارتباط معاونت خدمات شهرداری موحدی نژاد طی مصاحبه ای بيان داشت: قصد داريم طبق يک سياست گذاری عمده موضوعات مهم مربوط به خدمات شهری را در نظرسنجی با مردم اهميت گذاری کنيم و بر اساس نظرات غالب مردمی روی موضوعات مهم اقدام به رفع مشکلات و اجرای امور نماييم.

موحدی نژاد افزود: معتقدم يک حلقه مفقوده در زمينه ارتباط بين شهرداری و شورا ، پيمانکاران تحت مجموعه شهرداری و مردم وجود دارد، بطور مثال هنوز خيلی ها مطلع نيستند ، که هدف شهرداری در حوزه تنظيف شهر ، حذف مخزن های زباله و تشويق مردم به گذاشتن کيسه زباله در راس ساعت 9 شب در مقابل منازلشان است.

در اين زمينه البته شايد پيمانکاران انتقال زباله راس ساعت مقرر فعاليت نکنند و اين يک ضعف هست که بايد برطرف شود اما مهم ارتباط گيری با مردم برای اجرای چنين امور مهم و نظر خواهی از آنان است که فضای مجازی بهترين فرصت را برای ارتباط گيری دو طرفه با مردم فراهم نموده است.

در ادامه کريم زاده مسؤل بخش برنامه ريزي و مجری اجرای نظر سنجی اينستاگرامی معاونت خدمات شهری با ذکر اينکه اين ابتکار سبب تشخيص مهمترين اولويت های اجرايی خواهد شد گفت: اجرای موفق اين طرح به نظر تک تک مردم شهر بندرعباس مربوط است از اين از همه شهروندان فعال در اينستاگرام تقاضا دارم در نظر سنجی ها و طرح های با جايزه معاونت خدمات شهری که به نوعی خدمت خودشان و آينده شهر است مشارکت نمايند.

وی در ادامه افزود: ما بر اساس اولويت ها 13 موضوع را در نظر سنجی اهميت قرار داده ايم موضوعاتی نظير حمل زباله ، نظافت شهری، فضای سبز ، پسماند زباله ، وضعيت متکديان و ... در نظر سنجی گذاشته و سپس با رأی مردم به 4 گزينه با اهميت تر خواهيم پرداخت.

وی بیان داشت: البته معاونت خدمات شهری در برخی امور از نظرات کارشناسان و صاحب نظران آن حوزه بهره ميگيرد بطور مثال در موضوع ساماندهی دکه های شهری و حتی در قضيه ساماندهی حيوانات ولگردی شهری در حال همکاری با تشکل های غير دولتی حامی حيوانات هستيم و درصدد آماده سازی پناهگاهی برای سگ های ولگرد هستيم.

آدرس اينستاگرام معاونت خدمات شهري :
@khadamtshari_bnd

 

 

 

انتهای پیام/ندای هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار