کد خبر: ۶۳۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 04 August 2018

 

تابناک هرمزگان- ووشوکاران دانشجوى ایران در دومين روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان سانداكار اندونزيايى را اسير تكنيکهاى رينگى کردند و به يک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در مرحله نيمه نهايى به سه تن برسد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان، دومين دوره رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجويان جهان از صبح پنجشنبه با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی كشور «ماكائو» آغاز به کار کرده است و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.

ووشوکاران دانشجوى ایران در دومين روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به يک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در مرحله نيمه نهايى به سه تن برسد.

«عليرضا ريكى» در وزن ٦٠- کیلوگرم ساندای پسران برابر حريفى از کشور اندونزى قرار گرفت كه سانداکار باتجربه ایران توانست با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند متوالی به پیروزی دست یابد تا بعنوان سومين سانداكار ايران خود را در مرحله نيمه نهايى ببيند.

«ريكى» در نيمه نهايى به مصاف ووشوکاری از كشور ميزبان خواهد رفت. پيش از اين حميدرضا سهندى و امير كريمى با شكست حريفان به مرحله نيمه نهايى رسيده بودند.

در بخش تالو پسران سامان احمدى صبح امروز در فرم چانگ چوان به ميدان رفت كه با امتياز ٩،١٣ به كار خود در اين فرم پايان داد و هشتم شد، در اين فرم تالوكار چينى قهرمان شد و مالزى و روسيه به ترتيب دوم و سوم شدند. همچنين ناهيد پورشبانان در فرم نن دائوى دختران با امتياز ٨،٥٢ ششم شد. در اين فرم نمايندگان چين، روسيه و آمريكا به ترتيب اول تا سوم شدند.

فردا شنبه در ادامه این رقابت ها، نمایندگان ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار