کد خبر: ۶۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 05 August 2018

 

تابناک هرمزگان- تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران با سرمربی‌گری علیرضا بهرمن به ماکائو اعزام شده بود که با کسب 4 مدال طلا در بخش ساندا قهرمان شد و در مجموع دو بخش تالو و ساندا بر سکوی نائب قهرمانی جهان تکیه زد .

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی هيأت ووشو هرمزگان، دومین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان که از روز پنجشنبه با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی کشور «ماکائو» آغاز به کار کرده بود ، ظهر امروز به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت ها ، چهار سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند ، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم ووشو دانشجویان ایران علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا ، در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب 4 مدال طلا عنوان نائب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیم ووشو دانشجویان ایران به این عنوان ارزشمند در این سطح از رقابت ها دست می یابد.

چين با کسب 6 مدال طلا به عنوان قهرمانی دست یافت و ايران با 4 مدال طلا دوم شد و مالزی با كسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز به مقام سومى اين رقابت ها رسيد.

شایان ذکر است؛ صبح امروز سامان احمدی در بخش تالو پسران در فرم گون شو به ميدان رفت كه با امتياز ۹،۲۰ به كار خود در اين فرم پايان داد و پنجم شد، در اين فرم تالوكاری از کشور مالزی قهرمان شد و نمایندگان روسيه و ماکائو به ترتيب دوم و سوم شدند. همچنين ناهید پورشبانان در فرم نان چوان دختران با امتياز ۹،۲۶ چهارم شد. در اين فرم نمايندگان چین، روسیه و آمریکا به ترتيب اول تا سوم شدند.

*اسامی مدال آوران ایران:

*مدال طلا/
«زهره شهپری» وزن منهاى 60 كيلوگرم سانداى دختران
«علیرضا ریکی» وزن منهاى 60 كيلوگرم سانداى پسران
«حمیدرضا سهندی» وزن منهاى 70 كيلوگرم سانداى پسران
«امیر کریمی» وزن منهاى 80 كيلوگرم سانداى پسران

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار