کد خبر: ۶۳۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 05 August 2018

 

تابناک هرمزگان- مدير تعاون اداره كل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 524 شرکت تعاونی و اتحادیه در سيزدهمين جشنواره تعاونی های برتر استان ثبت نام كردند.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، "نجفی" در دومين جلسه كارگروه علمی سيزدهمين جشنواره تعاونی های برتر  افزود: ثبت نام از تعاونی های برتر برای سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی ها از 24 خرداد ماه سالجاری به مدت بيش از يک ماه شروع شده بود كه در اين مدت شركت های تعاونيچی و اتحاديه ها در بخش ها و گرايش های مختلف اعلام آمادگی كردند.

وی بيان داشت: اين جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.

توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی ، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها ، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاون گران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبین آن به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد و امسال نيز اين جشنواره با حضور مقامات استاني و تعاوني هاي استان در 11 شهريور  برگزار می گردد.

بیش از 3 هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخش های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار