کد خبر: ۶۴۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 07 August 2018

 

تابناک هرمزگان- رئيس کميته امداد امام خمينی (ره) رودان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 فقره جهيزيه و کمک هديه ازدواج به ارزش يک ميليارد و 160 ميليون ريال به زوج هاي جوان مددجوي اين شهرستان اهدا شده است. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهيم رودباری در گفت و گو با ايرنا، اين کمک ها را از محل اعتبارات کميته امداد و کمک ها و مشارکت هاي مردمی عنوان کرد. وی فقر زدايی، ترويج فرهنگ ازدواج آسان، تلاش در راستای کاهش و برطرف کردن مشکلات فراروی ازدواج جوانان و بسترسازي جهت تسهيل روند تشکيل خانواده بر مبناي الگوی اسلامی را از جمله اهداف اهدای جهيزيه و کمک هديه ازدواج به نيازمندان و مددجويان زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) در رودان برشمرد.

وي با اشاره به اينکه 150 نوعروس و 107 داماد در نوبت دريافت جهيزيه و کمک هديه ازدواج هستند، خاطر نشان کرد: خيران مي‌توانند با مراجعه به دفترهاي کميته امداد و مراکز نيکوکاري و يا شماره ‌گيري #0767*8877* از طريق تلفن همراه، در امر خدا پسندانه تأمين هزينه ازدواج زوج‌  هاي نيازمند تحت حمايت اين نهاد در رودان مشارکت کنند.

رودباري بيان کرد: هم اکنون 11 هزار و 650 نفر در قالب 5 هزار و 547 خانوار از خدمات حمايتي کميته امداد امام خميني (ره) در رودان بهره مند هستند.

شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

 

 

پایان خبر/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار