کد خبر: ۶۴۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 07 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دبیر ستاد ممیزی املاک و اراضی شهرداری بندرعباس مطرح کرد:
لزوم تایید اطلاعات املاک و اراضی در محدوده منطقه یک و دو بندرعباس
دبیر ستاد ممیزی املاک و اراضی شهرداری بندرعباس از پایان ممیزی املاک در مناطق یک و دو شهر خبر داد.
وی گفت: صاحبان املاک باید با در دست داشتن مدارک نسبت به بررسی نهایی اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس اعلام کرد، وحید بارانی اظهار بیان داشت: مديريت شهری برای برنامه‌ريزی و تصميم‌گيری در حوزه مسايل شهری نيازمند اطلاعات دقيق و به هنگام از شهر می‌باشد که يکی از مهمترين بانک‌های اطلاعاتی، بانک اطلاعات املاک است.

وی با اشاره به اینکه برای دست يافتن به اين مهم بايد بازديد ميدانی صورت بگيرد و اطلاعات مربوط به املاک در فرم‌های خاصی که برای اين منظور تهيه شده، ثبت گردند، افزود: نکته مهم در اين زمينه دستورالعمل‌های ثبت و گردآوری اطلاعات است که بايد به نحوی تعريف شوند تا همه مميزين بازديد، درک واحدی از آن داشته باشند.

دبیر ستاد ممیزی املاک و اراضی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه مميزی اراضی يعنی طبقه‌بندی و برداشت اطلاعات از فضاهايی که دارای کاربری‌های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: با اتمام ممیزی در مناطق یک و دو بندرعباس و ثبت اطلاعات مورد نظر، صاحبان املاک این مناطق باید با در دست داشتن مدارک مربوط به ملک خود به شهرداری منطقه مربوطه مراجعه کرده تا در صورت مغایرت، شهرداری نسبت به رفع مغایرت اقدام کند.

بارانی اضافه کرد: در اجرای این طرح، اطلاعات مربوط به کلیه املاک و اراضی 21 محله در محدوده منطقه یک و 15 محله در محدوده منطقه دو به طور کامل برداشت شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار