کد خبر: ۶۴۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 08 August 2018

 

تابناک هرمزگان- روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان با انتشار پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه؛ هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و قلم به ویژه خبرنگاران متعهد و سختکوش استان هرمزگان تبریک گفت .

 

به گزارش تابناک هرمزگان، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1)

 هفدهم مردادماه سالروز شهادت اسوه ماندگار عرصه خبر؛ شهید محمود صارمي ،هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

اين مناسبت ارزشمند در حقيقت ، روز پاسداشت خبرنگاران آزاده ای است که از هیچ کوشش صادقانه ای به منظور اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه فروگذار نمی باشند .

در جهان امروز با توجه به پیشرفت های شگرف در عرصه فناوری ارتباطات و تسهیل در روند دسترسی به اطلاعات ، کشف و رونمایی از اهداف پشت پرده کشورهای سلطه گر و آگاهی بخشی در جهت انتشار حقایق و اخبار موثق به ویژه مسائل مرتبط با صیانت از امنیت اجتماعی؛ بسیار حساس  و در عین حال ؛ ضرورى و حیاتى است.

روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه ؛ روز خبرنگار را به طلایه داران عرصه خبر و صاحبان اندیشه و قلم به ویژه خبرنگاران متعهد و سختکوش استان هرمزگان ، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعا ، سرافرازی و تداوم توفیق را از خداوند متعال مسئلت دارد . 

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار