کد خبر: ۶۴۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 09 August 2018

 

 

 
تابناک هرمزگان- شهردار بندرعباس با تأکید بر اینکه انتشار اخبار درست و منطقی موجب پویایی جامعه می‌شود، گفت: خبرنگاران می‌توانند با انتشار اخبار امیدبخش، اثرگذاری خوبی را در جامعه داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس ، مدیریت ارتباطات و امور  بین‌الملل شهرداری اعلام کرد: عباس امینی‌زاده با تبریک روز خبرنگار به فعالین این عرصه، اظهار کرد: امروز جوانان با انگیزه، صادق و دلسوز در عرصه رسانه استان هرمزگان فعالیت می‌کنند و آینده درخشانی را برای این حوزه حیاتی رقم می‌زنند.

شهردار بندرعباس در ادامه نیز ضمن تأکید بر جدیت در فضای مجازی، خطاب به خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه استان هرمزگان گفت: امروز فضای مجازی، فضای پراغتشاشی است و شما به عنوان اهالی رسانه باید ضمن بهره‌مندی منطقی از این ظرفیت، در راستای تصفیه این فضا اقدام کنید.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه انتشار اخبار درست و منطقی موجب پویایی جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند با انتشار اخبار امیدبخش، اثرگذاری خوبی را در جامعه داشته باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: آگاهی بخشی به شهروندان در حوزه‌های مختلف و پیگیری مطالبات به‌حق آنها می‌تواند جزو اصلی‌ترین وظایف خبرنگاران باشد که تاثیر بسزایی در زندگی اجتماعی و سیاسی شهروندان و همچنین حقوق شهروندی آنها دارد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: با توجه به اینکه امروز نیازمند مشارکت‌های عمومی مردم در حوزه‌های مختلف است، انتقال اخبار درست به مردم می‌توان یاری‌رسان حرکت‌های مشارکتی باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
درود بر شهردار مردمی شهر بندرعباس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار