کد خبر: ۶۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- نشست هم انديشی مشاورين ورزش بانوان دستگاهی اجرايی استان به رياست دکتر خادمی معاونت ورزشی اداره کل و با حضور سحررضايی مسئول امور ورزش بانوان استان وساير اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گرديد. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، در اين جلسه ابتدا خادمي معاونت ورزشي اداره اظهارداشت: اميدواريم با مصوبات جلسه امروز جهت سلامتي و نشاط بانوان گامي برداريم.

نسيم تندرستي سال گذشته نيز با همت ورزش بانوان اداره کل و همکاري بعضي از دستگاه ها اجرا گرديد که هدف از برگزاري جشنواره نسيم سلامت ايجاد سلامت ،نشاط و شادابي در بين کارکنان بخصوص بانوان شاغل بود .

وي افزود: ما بايد به نحوي مديريت کنيم که همه بانوان ما درگير ورزش شوند جامعه اي سالم است که مادران و زناني سالم و ورزشکار داشته باشد ما اميدواريم با برنامه ريزي صحيح بتوانيم اين طرح را به طور مداوم و مستمر انجام دهيم، و ان شاء همه دستگاه هاي اجرايي در اين طرح شرکت کنند.

در ادامه سحر رضايي مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان  اظهار داشت: هدف ما از برگزاري اين جلسات و نشست ها ارتقاي سلامت و نشاط بانوان شاغل در سطح جامعه مي باشد ضمن اين که تمام تلاش ما اين است که بتوانيم ورزش بانوان را توسعه دهيم و همچنين فرصتي فراهم نماييم که بانوان شاغل ما نيز بتوانند براي سلامتي و نشاط خود فعاليت ورزشي داشته باشند ما از تمام دستگاه هاي اجرايي خواسته ايم که اماکن ورزشي خود را به ما اعلام نمايند تا بانوان بتوانند از اين اماکن استفاده کنند.

وي در ادامه افزود: همچنين در نظر داريم کارگاه هاي آموزشي و کلاس هاي مربيگري نيز براي ارتقاي سطح سلامتي بانوان شاغل برگزار نماييم ، بانوان شاغل ما بايد فرصتي داشته باشند تا براي حفظ سلامتي و پيشگيري از بروز بيماري ها فعاليت هاي ورزشي انجام دهند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار