کد خبر: ۶۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با توجه به حساسیت فصل تابستان و نظارتهای ویژه بر آب و غذا در سطح شهر و به منظور حصول اطمینان از سلامت آن، بازرسان بهداشت محیط 17 مورد نمونه برداری آب از نظر میکروبیولوژی انجام داده و تعداد 29مورد انواع مواد غذایی جهت بررسی های میکروبی، شیمیایی و قابلیت مصرف انسانی، به آزمایشگاه ارسال شد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، نقل قول از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رئیس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار داشت: در تیر ماه امسال 523 مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و آرایشی در جزیره کیش صورت گرفته است .

رضانیا نظارت بر فعالیت صنوف تهیه و توزیع مواد خوراکی و انجام بازدیدهای بهداشتی را از جمله وظایف و ماموریت های واحد بهداشت محیط این مرکز برشمرد که به صورت مستمر انجام می شود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی در جزیره نیز گفت: این واحدها نقش مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت مردم دارند از این رو در گشت های مشترک و فردی این مراکز توسط بازرسان بهداشت محیط 26مورد نمونه برداری نان در این ماه انجام شد.

دکتر رضانیا افزود: 3 مورد بازدید از مدارس و مهد های کودک،50 مورد صدور صلاحیت بهداشتی، صدور 735 کارت بهداشتی، معرفی 4 متخلف به دادگاه، و رسیدگی به 8 مورد شکایات بهداشتی واصله به بهداشت محیط از اقدامات انجام شده در تیرماه است.

لازم به ذکر است که فعالیت های بهداشت محیط با تمام توان و ظرفیت در تمام طول سال به صورت شبانه روزی به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت شهروندان عزیز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار