کد خبر: ۶۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از تشکیل شورای بهورزی با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات سطح یک بهداشت در شبکه بهداشت شهرستان جاسک خبر داد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر ابراهیمی گفت: هدف از تشکیل این جلسه ارتقاء کیفیت خدمات در حوزه های تحت پوشش خانه های بهداشت و ثبت سامانه سیب و همچنین مشارکت بهورزان در بهبود استاندارد های ثبت این سامانه و ارائه راهکارها عنوان کرد.

وی اظهار داشت : نمایندگان بهورزی همواره مورد اعتماد بهورزان بوده است و ما نیز در جهت تحقق حقوق این قشر زحمتکش از حوزه سلامت از هیچ تلاشی چشم پوشی نخواهیم کرد که به ثمره آن باید ارتقاء سطح خدمات رسانی بهتر و برتر به مردم باشد.

دکتر سید حمید فیروزه ای معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جاسک افزود: مردم نیازمند خدمات سلامت هستند و یک بهورز با توجه به جمعیت هدف روستا در جهت ارتقاء شاخص های سلامت باید پیگیر خدمات دهی به مردم باشد.

فیروزه ای تصریح کرد: ثبت کامل خدمات دهی در سامانه سیب توجه به کیفیت آموزش مراقبین سلامت، تقویت مراکز آموزش بهورزی از مهم ترین اولویت های برنامه های حوزه بهداشت در این مرکز می باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار