کد خبر: ۶۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ 09 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر عبدالعظیم نجاتی زاده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در راستای احیای سنت حسنه و ارزش هایی همچون نوع دوستی و دستگیری از مددجویان و افراد نیازمند جامعه، طرح نذر خدمت در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اجرایی شد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، دکتر نجاتی زاده هدف از اجرای این طرح بزرگ معنوی را ایجاد روحیه همدلی و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و درمانی در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح، خدمات آموزشی، فرهنگی و هنری، بهداشتی و درمانی به صورت کاملاً رایگان به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

وی ابراز کرد: این طرح از 15 تیرماه سال جاری به طور رسمی آغاز شده است و همکاران بخش های مختلف دانشگاه اعم از بهداشت، درمان، آموزش، غذا و دارو و دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه می توانند از طریق دو شماره تلفن که در فراخوان این طرح اعلام شده است، آمادگی خود را جهت نذر خدمت به کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعلام نمایند.

دکتر نجاتی زاده تصریح کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پس از هماهنگی با حوزه های مختلف دانشگاه، با نیاز سنجی لازم و شناسایی جامعه هدف، افراد متقاضی جهت نذر خدمت را جهت ارائه خدمات رایگان اعزام خواهد کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: طرح نذر خدمت بر پایه توانمندی ها و قابلیت های افراد در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اجرا می شود و هیچ گونه درخواست یا انتظارات مالی از افراد وجود ندارد.

وی یادآور شد: در این طرح، افراد می توانند پس از تماس با واحد ارتباط با کارشناسان، تعداد روزهای نذر خدمت مربوط به خود را که به مدت یک سال ثبت خواهد شد، اعلام نمایند و با برنامه زمان بندی خدمات خود را با نیّت نذر به محرومان و نیازمندان هدیه کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار