کد خبر: ۶۴۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 12 August 2018

 

تابناک هرمزگان- جشن بزرگ روز جهانى ووشو-كونگ فو با حضور بيش از چهار هزار نفر در بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تابناک هرمزگان ، جشن بزرگ روز جهانى ووشو-كونگ فو به مناسبت 11 آگوست با حضور بيش از چهار هزار نفر در بوستان غدير (نماد پرچم) بندرعباس برگزار شد.

اين مراسم در روز جمعه مورخ 19 مردادماه سال جارى برگزار شد ، كه با استقبال بى نظير مردم و ووشوكاران هرمزگانى همراه بود.

جشن روز جهانى ووشو-كونگ فو با حمايت اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان ، شركت فرهنگى ، هنرى پيام امروز و سازمان فرهنگى ، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس توسط هيأت ووشو استان هرمزگان برگزار گشت که شامل برنامه هاى متنوعى در اين مراسم باشکوه به اجرا در آمد.

عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشو هرمزگان در جمع مردم بندرعباس ضمن تبريک روز جهانى ووشو-كونگ فو گفت: امروز هرمزگانى ها با حضور پرشور خود نشان دادند كه به ووشو علاقه مند هستند و اين حضور مردم، وظيفه اين هيأت را در قبال جوانان سنگين تر خواهد كرد.

وى افزود: برنامه هاى فرهنگى بسيارى جهت آشنايى مردم و جوانان هرمزگانى با ووشو تا پايان امسال توسط هيأت استان تدارك ديده شده است و از مسؤولان درخواست مى كنم جهت حمايت از اين برنامه ها، هيأت ووشو را يارى دهند چراكه اين موضوع به گسترش فرهنگ ورزش در جامعه كمك مى كند.

در ادامه اين جشن دكتر مهدى على نژاد رئيس فدراسيون ووشو جمهورى اسلامى ايران به صورت تلفنى در اين مراسم حاضر شد و ضمن تبريك روز جهانى ووشو-كونگ فو به هرمزگانى ها خطاب به مردم اظهار داشت: ورزش هرمزگان به همت اداره كل ورزش و جوانان استان و تلاش هيأت هاى ورزشى از جايگاه خوبى در سطح كشور برخوردار است و به توجه بيشترى در اين خصوص نياز دارد.

وى ادامه داد: جشن روز جهانى ووشو-كونگ فو به همت هيأت ووشو هرمزگان به صورت ويژه در بندرعباس برگزار شد و لازم مى دانم از تمامى كسانى كه جهت پاسداشت اين روز بزرگ به يارى هيأت استان آمدند تقدير شود.

رئيس فدراسيون ووشو به موفقيت هاى روزهاى گذشته ووشوى كشور در عرصه هاى بين المللى اشاره كرد و افزود: به لطف خداى بزرگ توانستيم براى نخستين بار در مجموع تالو و ساندا قهرمان جوانان جهان در برزيل شويم و همچنين هفته گذشته نيز نائب قهرمان دانشجويان جهان در ماكائوى چين شديم و اين موفقيت ها نيز طى روزهاى آينده با درخشش ملى پوشان ووشو در بازى هاى آسيايى 2018 جاكارتاى اندونزى ادامه مى يابد.

على نژاد در پايان با بيان اينكه حركت رو به جلوى ووشو در هرمزگان قابل تقدير است ، تصريح كرد: نمايندگان ووشوى هرمزگان در دو رويداد بين المللى گذشته حضور داشتند و همچنين در بازى هاى آسيايى جاكارتا نيز يكى از داوران هرمزگان در اين رويداد بزرگ قضاوت خواهد كرد كه اين موضوع نشان از حركت رو به جلوى ووشو در استان و اعتماد مجموعه فدراسيون به ووشوى هرمزگان است.

در پايان تالوكاران و سانداكاران به اجراى تكنيک هاى زيباى ووشو پرداختند و نمايندگان ورزشكاران ، داوران ، مربيان و بانوان با قرائت بيانيه اى به زبان فارسى و لاتين اين روز را به همه ووشوكاران هرمزگان، ايران و جهان تبريک گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار