کد خبر: ۶۴۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 13 August 2018

 

 

تابناک هرمزگان- فرماندار جاسک در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باحضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری در رأس دستگاه قضایی استان هرمزگان، تحول بزرگی در مجموعه قضایی استان در حوزه های سخت افزاری ونرم افزاری و همچنین توجه ویژه به عدالت قضایی صورت گرفته است.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک اعلام کرد: محمد رادمهر فرماندار این شهرستان در مراسم معارفه رئیس دادگستری جاسک ، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی (علیه السلام ) اظهار داشت: خوشبختانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری در رأس دستگاه قضایی استان هرمزگان، تحول بزرگی در مجموعه قضایی استان در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین توجه ویژه به عدالت قضایی صورت گرفته است.

رادمهر با اشاره به اینکه التزام به حقوق شهروندی مطالبه ای عمومی است، یادآور شد: نارضایتی مردم بیشتر از اقداماتی است که مفسدان فی الارض یا مفسدان اقتصادی در سطح کلان کشور انجام می‌دهند که موجب نگرانی آحاد ملت بویژه لایه‌های پایین جامعه می‌شود.

فرماندار جاسک با بیان اینکه بخشی از نارضایتی مردم را مسئولين ناکار آمد ایجاد نموده اند ، در ادامه گفت: باید همه ما مسئولین ، هم دل و هم زبان زیر چتر هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی همچنین اظهار داشت: ضرورت دارد، استاندار و فرماندار بعنوان نمایندگان دولت ، رئیس دادگستری شهرستان بعنوان نماینده دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس بعنوان مسئولین قانون گذار با عزمی راسخ به منظور رفع مشکلات مردم تلاش نمایند و هیچ دستگاهی حق ندارد جزیره ایی عمل کند ، همه باید پاسخگو باشند و به کرامت انسان‌ها مطابق قانون اسلامی التزام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه صراحتا تأکید نموده ‌اند ، که در مقابله با فساد برخورد قاطع صورت گیرد شود و ما نیز انتظار داریم در سطح استان و شهرستان جاسک چنانچه مواردی مشاهده شد، قاطعانه پیگیری شود.

رئیس شورای اداری شهرستان جاسک در ادامه بیان داشت: نارضايتی هایی که در شهرستان جاسک در این مدت دیده ام به کشتی های صيادی موسوم به چینی ها اختصاص دارد ، که بررسی این موضوع آیا این کشتی ها مجوز دارند یا ندارند نیازمند ورود دستگاه قضایی است و ضرورت دارد نحوه صيد و فعاليت آنها برای مردم و ساحل نشينان شفاف سازی شود چرا که عموم مردم از این موضوع نگران هستند.

وی تأکید کرد: موضوع دیگری که موجب نگرانی مردم شهرستان جاسک شده است ، تردد شترهای سرگردان در این منطقه است که ساماندهی به این موضوع نیازمند ورود دادستان به عنوان مدعی العموم می باشد.

برخورد قاطع با موضوع زمین خواری و دریا خواری دیگر محورهای سخنان رئیس شورای تأمین شهرستان جاسک را به خود اختصاص داد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار