دانش آموز هرمزگانی رتبه اول مسابقات نقاشی روز جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی را کسب کرد.
کد خبر: ۶۴۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 13 August 2018

تابناک هرمزگان- مریم رضاپناهی دانش آموز دختر مینابی رتبه اول مسابقات نقاشی روز جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی با موضوع شعار سال (سلامت برای همه) را کسب کرد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، در فروردین ماه امسال به مناسبت روز جهانی بهداشت و با توجه به شعار سال (سلامت برای همه) از طرف سازمان بهداشت جهانی، مسابقه نقاشی برگزار شد که بر این اساس، موضوع مذکور از طریق وزارت بهداشت به دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش کلیه استان ها ارسال و دانش آموزان نقاشی های خود را برای دفتر سازمان ملل در تهران ارسال کردند.

از بین شرکت کنندگان این مسابقه و در میان 22 کشور جهان، دانش آموزان ایرانی موفق به کسب رتبه اول تا پنجم این مسابقات شدند.

در بین این دانش آموزان مریم رضاپناهی دانش آموز دختر مینابی از استان هرمزگان توانست مقام نخست را در مسابقه نقاشی روز جهانی سلامت از آن خود کند. که جایزه خود را از طریق دفتر سازمان جهانی بهداشت در ایران تحویل گرفت.

گفتنی است؛ مریم رضاپناهی به همراه مادرش با حضور در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان لوح تقدیر و جایزه سازمان بهداشت جهانی را به همراه لوح تقدیری از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دریافت نمود.

 

مریم رضا پناهی دانش آموز مینابی برنده جایزه سازمان بهداشت جهانی شدمریم رضا پناهی دانش آموز مینابی برنده جایزه سازمان بهداشت جهانی شد 

 مریم رضا پناهی دانش آموز مینابی برنده جایزه سازمان بهداشت جهانی شد

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام / *

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار