فرماندار قشم اعلام کرد:
تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم تاکید کرد: گره گشایی از کار و رضایت مردم مهم ترین وظیفه و اولویت اول و آخر کارکنان دولت تدبیر و امید است و کوچکترین گزارش مغایر با آن قابل توجیه و گذشت نیست.
کد خبر: ۶۴۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 14 August 2018

ادارات زیر ذره بین بازرسی فرمانداری/رضایت مردم اولویت اول و آخر مسئولان باشد

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم اعلام کرد؛ علیرضا نصری در بازدید از بخش‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان و منابع طبیعی شهرستان قشم اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات آنها از مهمترین اولویت‌های کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: رفع مشکلات و رضایت مردم مهمترین وظیفه کارکنان دولت تدبیر و امید است و کوچکترین گزارش مغایر با آن قابل توجیه و گذشت نیست.

فرماندار قشم با تأکید بر تلاش هر چه بیشتر مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: بازرسی فرمانداری نحوه خدمات‌رسانی و عملکرد ادارات را زیر ذره‌بین داشته و به طور مرتب نحوه فعالیت آنها را رصد می‌کند.
نصری میزان رضایت مندی مردم از دستگاه‌ها را مهمترین ملاک ارزیابی و ادامه کار مسئولان عنوان کرد و گفت: در همین راستا نیز بازدید مستمر از همه ادارات توسط فرماندار، معاون و بازرس فرمانداری انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: مسئولان با تکریم ارباب رجوع و انجام به موقع امور مردم، موجب رضایت‌مندی آنها می‌شوند که این رضایت‌مندی اعتماد مردم به این دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

بر اساس این خبر، علیرضا نصری فرماندار قشم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداری و گفت و گو با کارکنان شبکه بهداشت و اداره منابع طبیعی، نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی به ارباب رجوع را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار