کد خبر: ۶۴۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷ 15 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از افتتاح همراه سرای بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان جاسک با حضور خیر، شیخ محمد صالح پردل و دیگر خیرین از مجمع خیرین سلامت استان، خبر داد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، دکتر ابراهیمی افزود: این همراه سرا با زیر بنای 70 متر مربع مساحت و دو اتاق خواب 24 متری مجزا ویژه برادران و خواهران با اعتباری بالغ بر هشتاد و چهار میلیون تومان که با مشارکت خیرین سلامت می باشد، به بهره برداری رسید.

وی ابراز کرد: روزانه افراد زیادی به امید سلامت عزیزانشان از روستاهای دور و نزدیک به بیمارستان جاسک مراجعه می کنند. با توجه به نبود محل استراحت همراهان بیمار، به همت خیرین در جهت تامین امکانات رفاهی همراهان بیمار، همراه سرای این بیمارستان ساخته شد تا همراهان بیمار بتوانند در مدتی که بیمارشان بستری است، در آنجا اقامت داشته باشند.

ابراهیمی یادآور شد: هیچ محدودیتی از نظر تعداد روزهای که مهمان می تواند در همراه سرا بماند وجود ندارد و تا زمانی که بیمار در بیمارستان بستری است، دامکان اقامت وجود دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با تاکید بر اینکه این اقدام خداپسندانه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در محدوده بیمارستان کاهش خواهد داد، اظهار کرد: امید است بتوانیم نسبت به ایجاد رضایتمندی در بین بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی گام های موثری برداریم.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اهدای زمین و ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستاهای پیوشک، یکدار و گابریک، این اقدامات را ارزشمند و حاصل مشارکت خیرین سلامت و مردم دانست و از آنان تشکر و قدردانی نمود.

خیّر شیخ محمد پردل، از خیرین حوزه سلامت گفت: هدف از ساخت همراه سرا، برطرف کردن مشکلات اقامت همراهان بیمار و کاهش هزینه های آنان می باشد. لذا خیرین سلامت همیشه در کنار بخش بهداشت و درمان استان هستند و با تمام توان در بخش های مختلف این حوزه مشارکت فعال خواهند داشت.

دکتر خواجه زاده بندری رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان جاسک به حضور خیرین در عرصه سلامت و نتایج مطلوب آن در جهت وضعیت سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین سلامت نقش بسزایی در ارتقای سلامت جامعه دارند. امروزه با همکاری و مشارکت خیرین توانسته ایم بخش مهمی از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را مرتفع سازیم.   

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار