کد خبر: ۶۴۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳ 15 August 2018

 

تابناک هرمزگان- دکتر عباس ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان از برگزاری نخستین کمیته بهداشت کشاورزی در سال 97 با حضور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جاسک  و کارشناسان اداره جهادکشاورزی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، دکتر سیدحمید فیروزهای: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: هدف کلی برنامه کاهش مخاطرات تهدید کننده سلامتی کشاورزان با ارائه  خدمات بهداشت حرفه ای، تشکیل پرونده پزشکی برای کشاورزان و پایش محیط های کار آنان می باشد.

وی افزود: برای دست یافتن به توسعه پایدار در بخش کشاورزی باید به وضعیت بهداشتی و درمانی کشاورزان توجه کافی شود و همزمان با رشد کشاورزی، حفاظت کشاورزان در برابر مخاطرات محیط کار افزایش یابد و در سطح ملی باید به بهداشت حرفه ای کشاورزان توجه ویژه ای داشت که مساعدت ادارات زیربط در بالابردن سطح خدمات به کشاورزان را خواستار شد.

نجمه زارع مسئول بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت شهرستان جاسک با بیان اینکه برنامه بهداشت کشاورزی جزء برنامه های جاری و مستمر محسوب می شود گفت: برای ارائه بهینه خدمات بهداشت حرفه ای به کشاورزان لازم است برنامه بهداشت کشاورزی  در سطح شهرستان جاسک به خصوص روستاها اجرا شود.

زارع خاطرنشان کرد: هماهنگ کردن برنامه های آموزشی و ترویجی مشترک جهت تبادل تجربیات و برقراری ارتباط ارگانیک بین کارشناسان مسئول در اداره جهادکشاورزی به ویژه کارشناسان ترویج، زراعت، حفظ نباتات و امور دام با بخش بهداشت برای مشارکت در زمینه  اجرای برنامه ها و فعالیت های بهداشتی در عرصه کشاورزی باید در راس امور قرار گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار