کد خبر: ۶۴۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹ 15 August 2018

 

تابناک هرمزگان- در راستای ارتقاء شاخص های بهداشتی، از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت سیریک و بمانی پایش و نظارت مدیریتی صورت گرفت.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، با توجه به اهمیت و لزوم  پایش از مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستائی تحت پوشش شهرستان سیریک و به منظور بررسی مشکلات موجود در مراکز تابعه، براساس برنامه ریزی های انجام شده، پایش گروهی با حضور مدیر شبکه بهداشت، معاون بهداشتی، مسئولین واحدهای ستادی بهمراه مسئولین و کارشناسان مراکز، از مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت سیریک و بمانی بعمل آمد.

در این نظارت تمامی فعالیتهای مراکز جامع سلامت بمانی و سیریک، خانه بهداشت بمانی و پایگاه بهداشتی درمانی سیریک مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات و نواقص موجود در حضور مسئولین  و کارشناسان  مراکز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، همچنین راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات با همکاری و همفکری کارشناسان حاضر ارائه گردید.

لازم به یادآوری است که این بازدید به منظور بررسی مشکلات مراکز بهداشتی، روند ارایه خدمات در قالب طرح تحول نظام سلامت و عملکرد پرسنل از نظر فنی انجام شد پس از بررسی مشکلات پرسنل چگونگی اجرای برنامه ها از قبیل ثبت خدمات در سامانه سیب، خطرسنجی بیماری قلبی عروقی، شناسایی و مراقبت بیماران دیابتی و فشارخونی و مراقبت های پیش از بارداری، بارداری و پس از زایمان  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دکتر غلام رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک ضمن بررسی  فعالیتهای انجام شده در این مراکز از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار