کد خبر: ۶۴۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹ 15 August 2018

 

 

تابناک هرمزگان- دکتر سید حسین داودی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه استان و کشور از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت بزرگ در جامعه یاد کرد و افزود: خوشبختانه خبرنگاران استان هرمزگان واقعا حقیقت محور و همراه مردم و مسئولین بوده اند و هستند.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه از خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت به عنوان طلایه داران حوزه سلامت یاد کرد و اظهار داشت: نقش خبرنگاران حوزه سلامت در ارتقاء سلامت جامعه بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان رتبه سوم مصرف دخانیات در کشور را دارد گفت: این در حالی است که متاسفانه هرمزگان در فعالیت بدنی و استفاده از سبزیجات جزء چهار استان آخر کشور است.

دکتر داودی از تدوین برنامه راهبردی دانشگاه برای پنج سال آینده خبر داد و گفت: این برنامه در 21 راهبرد با توسعه نرم افزاری و سخت افزاری نقشه راه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 345 پروژه بهداشت و درمان در دوسال گذشته گفت: برخی از این پروژه ها در دو سال گذشته به بهره برداری رسیده و بالغ بر 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

دکتر داودی تصریح کرد: در حوزه درمان نیز پروژه های خوبی از جمله بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس، بیمارستان 130 تخت خوابی شریعتی و 160 تخت خوابی میناب به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین از احداث بیمارستان 270 تختخوابی با مشارکت شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مجتمع پیامبر اعظم خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون تسطیح زمین این پروژه انجام شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار