تابناک هرمزگان-حجت الاسلام مجتبی جوکار غدیر را پایان بخش تفکر جدایی دین از سیاست دانست و اظهار داشت: واقعه غدیر با تبیین پیوند ناگسستنی دین، سیاست و حکومت از یکدیگر نشان داد که فلسفه وجودی دین، ایجاد حکومت برای اجرای سیاست‌های الهی می باشد.
کد خبر: ۶۴۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 16 August 2018

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی شهرستان قشم از بزرگداشت دهه امامت و ولایت در شهرستان قشم با هفت برنامه شاخص و 35 ویژه برنامه خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی جوکار غدیر را پایان بخش تفکر جدایی دین از سیاست دانست و اظهار داشت: واقعه غدیر با تبیین پیوند ناگسستنی دین، سیاست و حکومت از یکدیگر نشان داد که فلسفه وجودی دین، ایجاد حکومت برای اجرای سیاست‌های الهی می باشد.

جوکار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تاسیس حکومت اسلامی تحقق اهداف غدیر را دنبال می کند، تصریح کرد: غدیر حقیقتی است که تنها با ظهور بقیه الله به کمال می رسد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی شهرستان قشم افزود: غدیر برترین عید مسلمین است و روایات اسلامی، این روز در میان روزهایی همانند عید فطر، قربان و جمعه به ماه در میان ستارگان تشبیه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار غدیر جشن‌ها و مراسمات مردمی در دهه امامت و ولایت را بهترین فرصت برای تبیین و نهادینه سازی فرهنگ غدیر در جامعه عنوان و ابراز داشت: در همین راستا هفت برنامه شاخص و 35 ویژه برنامه در شهرستان قشم تدارک دیده شده است.

جوکار برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف، محافل انس با قرآن، دایر نمودن مدرسه نمایشگاهی غدیر، مسابقات، خطبه خوانی و بازسازی واقعه غدیر را از جمله برنامه های شاخص شهرستان قشم برشمرد.

وی "لبیک یا رسول الله(ص)" را شعار دهه ولایت در سالجاری عنوان و خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها با محوریت این شعار اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار