ما همان ملتیم - مسؤولان خودشان را اصلاح کنند
کد خبر: ۶۴۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 17 August 2018

آزادگان! سپاس که جسم و جوانی‌تان را برای ما گذاشتید!

تابناک هرمزگان- 26 مرداد 69 اولین گروه از آزادگان سرافراز ایرانی به آغوش ملت ایران بازگشتند تا تصاویری بکر و بی‌نظیر از آغوش گرم ملتی مجاهد و بزرگ را برای دنیا بیافرینند. 27سال پس از این روز  مفتخریم به حماسه بلند همیشه شهیدان و آزادگان و رزمندگان غیور این ملت... 

به گزارش تابناک هرمزگان، جنوب ایران طی یادداشتی به قلم مهدی خسروی آمده است: در این روزهای پرتلاطم بازار ارز و سکه و تحریم؛ امروز درست 27 سال پس از 26 مرداد 1369 که اولین گروه از آزادگان سربلند کشورمان به آغوش ملت ایران بازگشتند، مروری کوتاه بر عمق آزادگی و غیرت ملت ایران بیانگر ابعاد هویت‌بخشی است که رمز عبور از شرایط کنونی کشور است و شاید ما کمتر بدان توجه داشته‌ایم.

آزادگان! سپاس که جسم و جوانی‌تان را برای ما گذاشتید!

این روزها با پخش تصاویری از حضور مردم ترکیه در خیابان‌های این کشور و فروش ارزهای خارجی برای تقویت پول ملی کشورشان، برخی به طعنه به ملت ایران، همبستگی و اتحاد مردم ترکیه را یادآور می‌شوند اما غافل از آنند که ملت ایران ارز که هیچ، نان و تخم مرغ و قلک‌های کودکان و نونهالان‌شان را برای حمایت از فرزندان خود در روزگاری که این سرزمین با حمله وحشیانه دشمن مواجه بود به جبهه‌ها، هدیه کردند.

آن سوی این هدیه‌های ارزشمند مردمی به جبهه‌ها، رزمندگانی بودند که با نثار جان‌شان در میدان نبرد برای عزت و سربلندی میهن در مسیر مبارزه ایستادند و فرهنگی را آفریدند که امروز بیش از هر زمان دیگری به رجعت به آن فرهنگ و ارزش‌های آن دوران نیازمندیم.

مردم ما در مسیر حفظ انقلاب اسلامی هم شهید دادند و هم اسیر و هم جانباز. چه فرزندان رشیدی که به راه عزت و استقلال میهن هدیه نشد. چه دست‌ها و پاها و چشمان و ریه‌هایی که برای اقتدار این سرزمین نثار نشدند. اما باید دید که در این میدان ایثار، چه کسانی کم‌فروشی کردند؟ چه کسانی پشت به ارزش‌ها رو به تجمل پرستی آوردند؟

آزادگان! سپاس که جسم و جوانی‌تان را برای ما گذاشتید! 

مسئولین به ارزش‌های دهه 60 بازگردند، مطمئن باشند ملت ایران همان ملت 57 خواهد شد که حتی بنزین درون خودروهایشان را کشیده و برای کمک به اقتصاد کشور به پمپ بنزین‌ها برگرداندند.

ما همان ملتیم ... مسؤولان خودشان را اصلاح کنند...
 

پی نوشت: 45 هزار رزمنده و غیرنظامی طی 8 سال جنگ عراق علیه ایران ، به اسارت رژیم بعث درآمدند و حتی پس از امضای قطعنامه 598 هم سال‌های جوانی خود را در اردوگاه‌های مفقودین و صلیب سرخ عراق گذراندند، مستحق عنوان «شهید زنده» هستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار