معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان ؛
تابناک هرمزگان- اولین جلسه شورای سیاستگذاری طرح نماد با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، رئیس دادگستری شهرستان قشم و رؤسای ادارات عضو ائتلاف برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 17 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان اعلام کرد: در جریان برگزاری این نشست، شرکت کنندگان، ضمن تشریح ابعاد مختلف طرح نماد ، در خصوص گام های اجرایی و اقدامات لازم در جهت اجرای موفقیت آمیز این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه، علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با هدف کنترل گلوگاه های شکل گیری جرائم و آسیب های اجتماعی، در دوران شکل گیری شخصیت و فرآیند پرورش نسل جدید و نیز اتخاذ تدابیر و اقداماتی به عنوان مداخلات زود هنگام پیشگیرانه از طریق همفکری و همکاری 14 دستگاه در قالب پروژه ای فراقوه ای با نام اختصاصی (نماد) تدوین شده است.

وی طرح نماد را مجموعه ای نظام یافته از خدمات و برنامه ها، که شامل: غربالگری ، آموزش ، توانمندسازی و حمایت های روانی - اجتماعی به منظور مراقبت دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر ، آسیب های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله به موقع و مؤثر است، عنوان نمود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: همکاری یکی از مؤلفه های اساسی برای اجرای موفقیت آمیز طرح نماد است که در تحقق گام به گام اهداف این طرح می بایست مدنظر قرار گیرد.

احمدی منش یادآور شد: شهرستان قشم به عنوان اولین شهرستانی که طرح نماد در آن به طور کامل اجرا خواهد شد، انتخاب شده و توان علمی نیروهای آموزش و پرورش و منطقه آزاد قشم، وجود خیرین ، آمادگی ادارات و نظارت دادگستری این شهرستان در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده راهگشا خواهد بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار