رقابت هاى قهرمان كشورى نان چوان ووشو؛
تابناک هرمزگان- رقابت هاى قهرمانى كشور سبك نان چوان ووشو كه به ميزبانى شهر شیراز برگزار شد با درخشش سانداکاران هرمزگانی به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۴۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 18 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، رقابت هاى قهرمانى كشور سبک نان چوان ووشو (آقايان) كه به ميزبانى شهر شیراز برگزار شد در حالى عصر روز جمعه 26 مردادماه جارى پايان یافت كه سانداکاران اعزامی هرمزگان با کسب 3 طلا و 4 برنز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

اين رقابت ها از چهارشنبه 24 مردادماه جارى با ورود تيم ها به محل مسابقات آغاز و طی روزهاى پنجشنبه و جمعه 25 و 26 مرداد برگزار شد.

وزن كشى و ثبت نام از ورزشكاران در روز چهارشنبه 24 مردادماه انجام شد و مسابقات طى روزهاى پنجشنبه و جمعه 25 و 26 مرداد در محل سالن 22 بهمن شیراز برگزار شد.

اين مسابقات با حضور 750 ووشوكار از 30 استان كشور در دو بخش تالو و ساندا به مدت سه روز در محل 22 بهمن شیراز برگزار شد و 35 داور از سراسر كشور اين دوره از رقابت ها را قضاوت كردند.

محمدعلی اقتداربختیاری و منصور دست افکن در اوزان منهای 48 و 52 کیلوگرم جوانان و عیسی آرسیون در وزن منهای 60 کیلوگرم بزرگسالان به گردن آویز طلای این رقابت ها رسیدند.

ابراهیم عرشی زاده در وزن منهای 42 کیلوگرم نوجوانان، محمد نجفی در وزن منهای 48 کیلوگرم جوانان و در رده سنى بزرگسالان عدنان حسینی پور در وزن منهای 85 كيلوگرم و عارف رگبار در وزن مثبت 90 كيلوگرم هر كدام صاحب مدال برنز اين رقابت ها شدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار