تابناک هرمزگان- دکتر سید حمید فیروزه ای، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جاسک از برگزاری کمیته تشدید نظارت های بهداشتی به مناسبت عید قربان در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵ 19 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، سید حمید فیروزه ای گفت:هر ساله با نزدیک شدن به عید سعید قربان و به منظور ارتقاء و حفظ سلامت شهروندان، پیشگیری از بیماری های منتقله از طریق دام آلوده و هم چنین مواد غذایی آلوده، برنامه ریزی و اقدامات لازم در خصوص تشدید نظارت های بهداشتی  بر مراکز تهیه و توزیع  مواد غذایی و اماکن عمومی به ویژه  محل های عرضه دام، قنادی ها، شیرینی فروشی ها و رستوران ها  انجام می گیرد.

وی افزود: امسال بازرسین بهداشت محیط در روزهای تعطیل و غیرتعطیل کار نظارت بر مراکز و اماکن حساس به ویژه قنادی ها، رستوران ها و کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی آب را انجام خواهند داد.

مهدی رنجبری، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک به انجام بازرسی های مشترک همراه با نمایندگان فرمانداری، دامپزشکی، صنعت و معدن و اماکن از سطح شهر اشاره نمود و گفت در حین بازدید آموزش ها و هشدارهای لازم  در خصوص بیماری های مشترک بین انسان و دام نیز صورت می گیرد.

رنجبری توصیه کرد: برای خرید دام به اماکنی که زیر نظر دامپزشکی شهرستان  و دام های عرضه شده در آنها مورد تایید دامپزشکی شهرستان می باشد مراجعه شود.

گفتنی است؛ ناظرین بهداشتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و کشف مواد غذایی و شیرینی فاسد نسبت به پلمپ آن مرکز و معدوم سازی این مواد اقدام خواهند نمود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار