گزارش تصویری؛
تابناک هرمزگان- گزارش ویدئویی از افتتاحیه نمایشگاه مد مانتو خلیج‌فارس و گفتگوی اختصاصی با علی بندرعباسی سرپرست اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
کد خبر: ۶۴۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 26 August 2018
 
نمایشگاه مد مانتو خلیج‌فارس حاصل کار طراحان و تولیدکنندگان استان هرمزگانی
 
به گزارش تابناک هرمزگان، نمایشگاه مد و لباس خلیج فارس سبک سنتی اداری با حضور نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ( احمد مرادی و محمد آشوری ) و جمعی از مسئولان و هنرمندان در فرهنگسرای طوبی در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

علی بندرعباسی گفت: در این نمایشگاه ، 18 طرح لباس سنتی اداری در معرض دید عموم قرار گرفته و تا 8 شهریور به صورت صبح و عصر پذیرای بازدید عموم می باشد.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه گفت: بنا به دستور استاندار در جشنواره خلیج فارس امسال مبنی بر استفاده بانوان از پوشش های بومی در محل ادارات، این اقدام صورت گرفته است و با اتکا به ظرفیت های مد و لباس استان، کارهای پژوهشی در این حوزه انجام و در مرحله اول ، 18 لباس طراحی و ارائه شده است.

وی افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه هنوز راه بسیاری در پیش است اما قدم های اولیه در این بخش نشانگر آن است که ظرفیت های لباس استان از چنان تنوعی برخوردار است که می تواند تمام سلایق را پوشش دهد.

وی از موسسه هنری مد و لباس " وسمه " به خاطر کارهای پژوهشی در حوزه مد و لباس سنتی اداری و همچنین خانم جلالی به عنوان دبیر این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با حمایت هایی که در این حوزه از سوی استاندار و سایر دستگاه ها صورت گرفته به زودی شاهد پیشبرد مناسبی در جهت ساماندهی مد و لباس استان خواهیم بود.

فیلمبردار: غلامرضا رحیمی

تدوین:حسن عباسی

برای دیدن ویدئو کلیک کنید

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار