نتیجه انتخابات ترکیب هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر بندرعباس مشخص شد+تصویرصوتی؛
تابناک هرمزگان-سیاسیون می خواهم پای خود را از شورا بیرون بکشند و اجازه دهند این نهاد مستقل باقی بماند.
کد خبر: ۶۴۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 28 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تعیین اعضای هیئت‌ رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس آغاز شد.

رئیس سابق شورای شهر بندرعباس نیز در آخرین دقایق ریاست بر این نهاد و لحظاتی پیش از رأی گیری برای انتخاب هیات رئیسه جدید، بدون اشاره به شخص خاصی اظهار داشت: از سیاسیون می خواهم پای خود را از شورا بیرون بکشند و اجازه دهند این نهاد مستقل باقی بماند.

اسلام باوقار ضمن بازخوانی ماجرای تصویربرداری غیرقانونی یک خبرنگار از صحن علنی شورا در دوران ریاستش گفت: این رویداد (بخوانید از پیش برنامه‌ریزی شده) بهانه ای شده تا وی را هدف حمله رسانه ای قرار دهند مافیای مطبوعات پشت این ماجرا بود (شایان ذکر است عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات کامبیز حسین پور بیانیه مرتبط با این موضوع را که توسط این خانه صادر شده بود با دلایل مستند غیرقانونی اعلام کرد ) باوقار ادامه داد: اتفاق هایی مشابه این رویداد و یا بدتر از آن برای دیگر خبرنگاران به وجود آمده اما برای هیچ کدام بیانیه ای صادر نشد و مافیای مطبوعات که سیاسی هستند ، در این ماجرا هر کاری توانستند، انجام دادند.

وی خود را فردی مستقل از جناح ها و افراد و گروه های سیاسی توصیف و اضافه کرد: در دوران یک ساله ریاست بر شورا، سه هزار ساعت کار کرده ام.

در ادامه این جلسه که با حضور 10 عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و غیبت احمد عامری همراه بود، فیصل دانش و فاطمه جراره برای تصدی کرسی ریاست شورا نامزد شدند که در پایان فیصل دانش با کسب 8 رأی در مقابل 2 رأی به مدت یک سال سکاندار صندلی ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس شد.

در ادامه انتخابات برای نائب رئیسی جواد بلارک به عنوان یگانه نامزد توانست هر 10 رأی لازم را کسب کند و مجید عسکری زاده و فرزانه آرامش هم بی رقیب به ترتیب با کسب 10 و 9 رأی به ترتیب منشی اول و دوم دوره دوم شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب یا منصوب گشتند.

همچنین در  پایان جلسه فیصل دانش روز یکشنبه دقایقی پس از انتخاب به عنوان رییس شورای شهر در دومین سال فعالیت شورای پنجم افزود: از انتقادها و مطالبی که در جامعه و فضای مجازی منتشر می شود نشان می دهد مردم نهاد شورا را چندان قبول ندارند.

همین موضوع نشان می دهد باید کدورت ها و تنش های درون شورا را کنار گذاشت و دلسوزانه تر از گذشته فعالیت کنیم.
وی با تقدیر از عملکرد رئیس سابق شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: اسلام باوقار با وجود تمام تنش ها، شصت و هفت نشست رسمی در یک سال گذشته برگزار کرد که یک عملکرد خوب در کارنامه وی محسوب می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار