کد خبر: ۶۴۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 01 September 2018

فرزانه مسلم زاده در یادداشت اختصاصی که در اختیار خبرنگار تابناک قرار داد به پروژه‌هایی که در بسیاری از اوقات چندین دفعه متوالی در هر مناسبتی به شکل ناقص یا کامل افتتاح می‌شوند این کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش روزنامه نگاری اشاره کرد و پیشنهاد داد پروژه های عمرانی و تفریحی متناسب با نمای ساحلی شهر و دریا در نظر گرفته شوند.

در این یادداشت آمده است: هفته دولت که گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر است، را هفته ای برای افتتاح پروژه های نیمه تمام و تمام شده قرار دادند تا به این طریق روبان هایی که استارت پروژه ها رامی زند قیچی شود.

اما این پروژه‌ها گاهأ چندین‌بار در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده و یا به صورت ناقص افتتاح می شود و جای سؤال دارد، که فقط افتتاح بایستی صورت گیرد و یا اینکه اصل پروژه‌ها برای عمران و آبادانی شهر مهم است.

استان هرمزگان به مرکزیت شهر بندرعباس که پایتخت اقتصادی کشور نیز می باشد، به پروژه‌های عمرانی بسیار فراوانی نیاز دارد تا به مدد آن همچون کلان شهر در کشور بدرخشد.

پروژه های عمرانی که در سطح شهر بندرعباس در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید اگرچه به عنوان پروژه‌هایی حیاتی برای شهر درنظرگرفته شده بود. که نمونه هایی از آن تقاطع غیرهمسطح ابوموسی، فرهنگسرای گلستان، چندین پارک محله ای و سالن ورزشی چند منظوره است ولی همچنان این شهر ساحلی به پروژه های عمرانی و تفریحی فراوان دیگری در اسرع وقت نیاز دارد و جا دارد مسئولین شهری همتی مضاعف نمایند تا نمای شهرمان را در ذهن گردشگرانی که به واسطه جاذبه دریا به این شهر سفر می کنند متحول تر نمایند.

نوار ساحلی بندرعباس نیاز به پروژه هایی تفریحی دارد که گردشگران در فصولی که شرایط هوا مناسبت تر می باشد به واسطه این جاذبه ها خاطره ای زیبا در ذهن شان متبلور شود.

شهردار بندرعباس و تیم همراه وی در زمینه تحول شهری تا به امروز با تمام کمبود اعتبارات و چالش های پیش رو بخوبی عمل کرده اند و جا دارد این راه نیمه تمام را تمام قد طی کنند و سایر پروژه های نیمه تمام عمرانی شهر بندرعباس را نیز به اتمام برسانند.

کودکان بندرعباسی آرزوی استفاده از شهربازی، پارک آبی و ورزش‌هایی آبی را دارند که متأسفانه به دلیل عدم وجود ساختارهای لازم همچنان از این پروژه ها و امکانات تفریحی و ورزشی در این شهر خبری نیست.

مسئولین شهر بندرعباس امیدوارم همچنان که هفته دولت سالجاری روبان های پروژههای شهری را قیچی کردید روزی هم شهربازی و پارک آبی را در شهرمان افتتاح کنید.
انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار