تابناک هرمزگان- مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از اماکن و مجتمع های فرهنگی - هنری بندرعباس گفت : زیر ساخت های فرهنگی و هنری هرمزگان نیازمند افزایش جدی است.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 02 September 2018

زیر ساخت های فرهنگی و هنری هرمزگان نیازمند افزایش جدی استبه گزارش تابناک هرمزگان، علی غیاثی طی بازدید دوره ای به بندرعباس آمد و طی بازدید از اماکن مختلف فرهنگی – هنری بر مشارکت جدی بخش خصوصی در حوزه فرهنگ تأکید کرد.

وی عنوان کرد: بندرعباس به سرعت طی ده های اخیر رشد چشمگیری از لحاظ جمعیتی ، اقتصادی و تجاری و... داشته است و لازم است رشد زیر ساخت های فرهنگی نیز متوازن با سایر حوزه باشد تا شاهد یک توسعه هماهنگ باشیم.

مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استقبال هنرمندان کشور در بندرعباس طی سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته است و لازمه حفظ این شرایط و توسعه آن مهیا کردن زیر ساخت ها و مجتمع های فرهنگی استاندارد با ظرفیت مناسب می باشد تا پاسخگوی نیاز مردم باشد.

غیاثی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص هرمزگان و به ویژه بندرعباس و همچنین محدودیت های اعتباری دولت بسیاری از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش های مختلف فرهنگ هستند و باید به نحو مطلوب از این شرایط استفاده کرد.

وی در پایان سفر به بندرعباس با استاندار هرمزگان دیدار و در مورد مسائل مختلف به رایزنی و ارائه راهکار پرداختند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار