تابناک هرمزگان- نذر خدمت طرحی است در قالب اردوهای جهادی با هدف کمک به اقشار کم درآمد و محروم جامعه که از 15 تیر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اجرایی شد.
کد خبر: ۶۵۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ 04 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص اجرای این طرح گفت: یکی از امور مسلّم در سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (س) ، اهتمام ایشان به رفع نیاز مستضعفان، محرومان و یتیمان است و آن بزرگواران می کوشیدند محرومیت را از جامعه کم کنند و به تأسی از ایده بزرگان و طبق ایده ریاست دانشگاه، این طرح از 2ماه پیش آغاز شد.

دکتر عبدالعظیم نجاتی زاده در خصوص نحوه ثبت نام برای داوطلبین نذر خدمت گفت: علاقمندان می توانند فرم های مربوط به ثبت نام و شرکت در این کار خیر و خداپسندانه را که در سایت دانشگاه موجود می باشد، تکمیل نموده و در این طرح شرکت نمایند.

وی گفت: تاکنون تیم های متقاضی در مناطق روستایی و محروم شمیل و محلات دوراهی ایسینی، نخل پیرمرد و کوی گلستان اقدام به ارائه خدمات رایگان ویزیت، آموزش و مشاوره نموده اند که در طی این 3 دوره، 600 نفر خدمات رایگان دریافت کرده اند.

دکتر نجاتی زاده در پایان، از اعزام چهارمین تیم به شهرستان قشم خبر داد و گفت: تا کنون حدود 50 نفر برای همکاری در طرح نذر خدمت ثبت نام کرده اند و در این طرح، کارمندان دانشگاه نیز می توانند حضور یابند و همچنین به فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی که در مهر ماه فارغ التحصیل می شوند، پیشنهاد شده است در صورت تمایل در این طرح شرکت داشته باشند.

گفتنی است طرح نذر خدمت تا یک سال آینده در دانشگاه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار