تابناک هرمزگان- آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور فرماندهان ارشد سپاه و مسوولان ارشد استان هرمزگان برگزار گردید. 
کد خبر: ۶۵۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 05 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از جنوب ایران، صبح امروز با حضور سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام شیرازی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، فریدون همتی استاندار هرمزگان و اعضای هیأت تأمین استان هرمزگان مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: علیرغم ابراز رضایت ایشان از عملکرد سپاه پاسداران بر تلاش بیشتر این نهاد ارزشی برای توسعه و ارتقای بیشتر تاکید کرد.

در ادامه این مراسم سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در پشت تریبون ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه گفت: سردار تنگسیری نیز تمام مراحل رشد مدیریتی را به تلاش طی کردند و بهترین گزینه برای این جایگاه هستند. 

سردار فدوی نیز که پس از تودیع به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران معارفه شده است با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای عمل به وظیفه در هر جایگاهی به کار خواهد بست گفت: با حمایت و همراهی مردم و البته نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور توسط مدیران، قطعا دشمنان را ناامید و توطئه آنان را به خودشان باز می‌گردانیم. 

در ادامه مراسم سردار تنگسیری در ادامه با اشاره به حراست و اقتدار نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون نیروهای متجاوز زیادی را از کشورهای مختلف دستگیر کرده‌ایم که نشان از قدرت نظامی ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام صداقت نیز به عنوان اخرین سخنران در جایگاه حاضر شد و مراسم با تقدیر از سردار فدوی خاتمه یافت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار