تابناک هرمزگان- مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از تشکیل کارگروه نظارت بر توزیع آفت کش ها در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 11 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حمید دولتی به ابلاغیه مورخ 18 مردادماه سال جاری ریاست محترم جمهور و تأکید مقام عالی وزارت به موضوع آفت کش ها اشاره کرد و گفت: بر این اساس کارگروه نظارت بر توزیع آفت کش ها در استان تشکیل شده است.

 
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، تصریح کرد: در مرحله اول برنامه اجرایی این کارگروه اطلاعات مربوط به مجوز فروشگاه های مجاز سم و مسئولین فنی آنها و فروشگاه های فعال استان جمع آوری و به این کارگروه ارسال خواهد شد. 

وی در همین راستا، افزود: موجودی سموم فروشگاه و انبار آنها نیز احصاء و بهمراه اطلاعات فنی از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها به دبیرخانه کارگروه استان ارسال خواهد شد. 

دولتی با بیان اینکه مقرر گردیده تمام کارخانه ها و شرکت های تولید و توزیع کشوری و منطقه ای ضمن اعلام میزان دقیق سم ورودی به هر استان بصورت ماهانه ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده و فروش بر اساس نرخ نامه تاییدی سازمان حفظ نباتات کشور نیز باشند، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان نماینده ای بعنوان ناظر جهت نظارت بر توزیع آفت کش ها و بازرسی میدانی موضوع معرفی تا نسبت به اجرای برنامه های آتی در این زمینه اقدام جامع بعمل آید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار