تابناک هرمزگان- نشست هم اندیشی هنرمندان تئاتر بندرلنگه با حسین محسنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضایی صمیمی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 12 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حسین محسنی در این نشست بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا تعهد خود را که همان حمایت ، هدایت و نظارت است در حق هنرمندان ادا نماید.

وی یادآور شد: تعامل بین مسئولان فرهنگی و هنرمندان یک امر ضروری است و هر جا این تعامل به خوبی صورت پذیرفته پیشرفت فرهنگی و هنری به دنبال خود نیز داشته است.

وی ادامه داد: ما نیز تلاشمان بر آن است هم در بحث سخت افزاری که همان زیر ساخت هاست افزایش دهیم و هم در بحث نرم افزاری آموزش و رشد کیفی آثار هنرمندان را دنبال کنیم تا شاهد خلق آثار بی بدیلی باشیم.

محسنی در خصوص ساخت پلاتو که با همکاری شهرداری صورت می گیرد افزود: طبق اعلام شهرداری محترم بندرلنگه از ابتدای مهرماه تکمیل پلاتو ادامه خواهد داشت و به محض تکمیل تجهیزات آن نیز که در تعهد اداره کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی است نصب خواهد شد.

در پایان جلسه امین سالاری به عنوان رابط انجمن نمایش استان و مسئول انجمن نمایش شهرستان بندرلنگه معرفی شدند.

امین سالاری در بحث ساماندهی گروه ها و ثبت در سامانه مرکز هنرهای نمایشی و برگزاری کارگاه های آموزشی از تعهدات این انجمن برشمردند و هرگونه همکاری با گروه‌های نمایشی را از وظایف خود دانستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار