تابناک هرمزگان- توجه به کیفیت امری ضروری است که فقط شامل کالا نمی شود و از طرفی استاندارد و استاندارد سازی ضامن کیفیت کالا و خدمات است که باید با جدیت پیگیری شود.
کد خبر: ۶۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 15 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، سومین جلسه کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات در سال جاری با حضور رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ، عیسی باقرزاده همایی مدیر کل استاندارد ، بهنام کریمی معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد و سایر اعضا در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

در ابتدا مدیر کل استاندارد هرمزگان گفت: توجه به کیفیت امری ضروری است که فقط شامل کالا نمی شود و از طرفی استاندارد و استاندارد سازی ضامن کیفیت کالا و خدمات است که باید با جدیت پیگیری شود.ایشان آماری در خصوص استاندارد سازی واحد های خدماتی حاجی آباد ارائه کرد و گفت: از 6 واحد تولیدی سنگدانه های بتن ، 2 واحد دارای نشان استاندارد است.وی افزود: بر اساس شناسایی هایی که در خصوص ترازوهای سبک انجام شده ، از 208 مورد ، 200 ترازو مورد آزمون قرار گرفته است.سپس به بیان لیست اسامی واحد های تولیدی در حوزه مصالح ساختمانی که دارای پروانه و یا متقاضی پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشند پرداخت.

باقرزاده همایی در ادامه به مقایسه بازرسی های انجام شده طرح طاها در سال های 96 و 97 پرداخت.

وی لیستی از موارد عدم انطباق جایگاه های سیلندر پرکنی و جایگاه های عرضه CNG را نیز ارائه نمود وگفت: فرمانداری باید در موارد عدم انطباق واحد های مذکوربا استانداردهای مربوطه به صورت جدی ورود کند و جلساتی را در خصوص برطرف کردن این موارد با جایگاه داران و سایر مدیران واحد ها جهت حل مشکل برگزار نماید.

معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد نیز ضمن تشکر از اقدامات اداره کل استاندارد هرمزگان ، آمادگی فرمانداری این شهرستان را برای همکاری همه جانبه در خصوص ارتقاء کیفیت و استاندارد در حوزه کالا وخدمات اعلام کرد و گفت: بازرسی های آتی از واحد های تولیدی حاجی آباد برای تعامل بهتر ، با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

در پایان رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن تشکر از ارائه گزارش توسط اداره کل استاندارد ، گفت: کلیه ارگان های مرتبط باید کار خود را به نحو احسن انجام داده و گزارش آن را مستند به دبیرخانه ارسال نمایند . وی افزود : تمام ما در قبال ملت مسئولیم و مسئولیت جانی تمام امور عدم استاندارد سازی بر عهده ارگان های متولی است و با رئیس هر ارگانی که به وظایف خود عمل نکند و استاندارد را رعایت نکند در هر سمتی که باشد باید برخورد قانونی گردد.

ایشان تأکید کرد باید ساختاری ایجاد نماییم و نسبت به آن تعهد داشته باشیم و دلمان برای شهرمان و کشورمان بسوزد و با جدیت در انجام وظایف عمل کنیم.

معاون استاندار بر حضوراعضای اصلی کارگروه در جلسه و ارائه گزارش اقدامات خود در زمینه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت و رسیدن به اهداف استاندارد تاکید کرد و افزود عذر هیچ دستگاهی در کم کاری یا عدم حضور موثر در کارگروه استاندارد سازی کالا و خدمات مورد پذیرش استانداری هرمزگان نخواهد بود.

این جلسه با تصویب مصوباتی و با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد به پایان رسید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار