تابناک هرمزگان-مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان با اشاره به اينكه دولت برای طرح ها و پروژه های اشتغالزا بویژه طرح های روستایی و عشایریی تسهیلات قرض الحسنه را اختصاص داده بر استفاده متقاضيان از اين تسهيلات براي راه اندازي كسب و كار در شهرستان سيريك تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۵۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 16 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس سليمي با حضور در نماز جمعه اهل تسنن شهرستان سیریك، با بيان اينكه اين شهرستان دارای ظرفیت بالای اشتغال و سرمایه گذاری و مردمي خونگرم، مهمان نواز و سخت کوش است، افزود: تلاش براي استفاده از اين ظرفيتها و جذب تسهیلات بمنظور ايجاد اشتغال و توليد و رونق ضروري است.

 وي گفت: از محل تسهيلات اشتغال روستايي و عشاير 160ميليارد ريال تسهيلات به اين شهرستان اختصاص داده شده كه تاكنون 37 ميليارد ريال آن پرداخت شده است.

مهندس سليمي  بيان داشت: در راستای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان  289 میلیارد تومان تسهیلات از اسفندماه سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی در بخشهای مختلف اقتصادی اختصاص داده شده است که با جذب این تسهیلات شاهد ایجاد اشتغال در روستاها هستیم.

وي اضافه کرد: همچنین 352 میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر بمنظور ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش و بیش از 19 میلیارد تومان نیز در بخش مشاغل خانگی اختصاص داده شده که جذب این تسهیلات به همکاری دیگر دستگاههای اجرایی و نیز مشارکت جویندگان کار  در مناطق روستایی وعشایری نیاز دارد.

مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان در ادامه بر فعال شدن تعاونی های مرزنشين بعنوان راهکاری اثرگذار برای بهبود و تامین پایدار معیشت مردم و رونق اقتصادی ساکنان این مناطق نيز تاكيد كرد.

وي در پايان از راه اندازي اداره تعاون، كار ورفاه اجتماعي در اين شهرستان خبر داد و گفت : مردم می توانند از خدمات این اداره بهره مند شوند.

قابل ذكر است كه مهندس سليمي با مردم شهرستان سيريك نيز ديدار و گفتگو و همچنين از تعدادي طرح اشتغالزايي در دست اقدام نيز بازديد كرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار