تابناک هرمزگان-در دنیای امروز سینما به عنوان رسانه‌ای بسیار تاثیر انگیز در عرصه‌های مختلف شناخته شده است تا جایی که می توان تاثیر سینما را در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی اقتصادی مذهبی مشاهده کرد.
کد خبر: ۶۵۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 16 September 2018

روز ملی سینما در بشاگرد پر بار بود

به گزارش تابناک هرمزگان، سینما در حوزه فیلم کوتاه نیز با خلق آثار خلاقانه خود باعث ایجاد تغییرات شگرف پیرامون سینما و لایه‌های مختلف جامعه شده است و قطعاً آینده سینمای فیلم کوتاه نیز از چشم انداز بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ادارات ارشاد شهر ستان میناب وبشاگرد در آستانه رخداد روز سینما " بیست و یکم شهریور ماه ۱۳۹۷" جهت تمرکززدایی و اشاعه فرهنگ در نقاط مختلف استان اقدام به برگزاری ویژه برنامه روز سینما در شهرستان میناب و شهرستان بشاگرد نموده است.

برنامه آغاز شد با پخش فیلم کودک برای کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف شهرستان بشاگرد و اهدا بسته های فرهنگی و آموزشی که جهت گروه هدف که کودکان بود تهیه و به عنوان هدیه روز سینما تقدیم حضور کودکان مناطق محروم بشاگرد شد.

برنامه ها ادامه پیدا کرد با همنشینی و هم اندیشی با تعدادی از فیلمسازان و عکاسان نمایندگی انجمن در شهرستان میناب پیرامون پیشبرد اهداف سینمایی در استان هرمزگان ، همچنین حکم انتصاب آقای یعقوب رکنی به عنوان مسول جدید نمایندگی این انجمن در شهرستان میناب تقدیم حضور ریاست ارشاد این شهرستان شد.

امیدواریم تا با تداوم حمایت مسئولین و متولیان فرهنگ شاهد تقویت و شکوفایی سینمای فیلم کوتاه باشیم.

 

روز ملی سینما در بشاگرد پر بار بود

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار