رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۱۵ درصدی اعزام مبلغ و روحانی به مناسبت برنامه‌های ایام محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت نیاز هر یک از روستا‌ها به روحانی و مبلغ آمادگی لازم توسط تبلیغات اسلامی شهرستان برای تأمین روحانی و اعزام به روستای مورد نظر وجود دارد.
کد خبر: ۶۵۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 23 September 2018
حجت‌الاسلام جواد حیدریراد از فعالیت ۲۱ هیئت مذهبی خواهران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حیدریراد بیان کرد: ۱۱۸ هیئت مذهبی در شهر و روستای این شهرستان فعالیت دارند که علاوه بر این هیئت‌ها ۱۶ هیئت جزء هیئات دانش‌آموزی و ۲۱ هیئت جزء هیئات مذهبی خواهران هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع با احتساب هیئت‌های دانش‌آموزی و خواهران و هیئت‌های شهری و روستایی تعداد ۱۵۶ هیئت مذهبی فعال در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم تعداد ۱۴۱ هیئت مذهبی سطح شهرستان دارای برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی هستند.

حیدری‌راد با اشاره به وجود ۱۱۲ مداح در سطح شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ۱۲۰ روحانی و مبلغ به مساجد و هیئات سطح شهرستان در راستای برگزاری برنامه‌های ماه محرم اعزام شده‌اند که از این تعداد مبلغ و روحانی ۲۶ مورد به شهر و مابقی به سطح روستا اختصاص داده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: استقبال از پرچم‌های متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد جامع شهر، کارگاه آموزشی برای مداحان، همایش شیرخوارگان، مراسم سوگواری تاسوعا و اربعین حسینی از جمله اهم برنامه‌هایی است که طی این مدت در سطح شهرستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار