مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد میزان تعهد کشت کلزای سال زراعی امسال شهرستان اسدآباد را ۱۸۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۶۵۰ هکتار کلزا در مزارع شهرستان توسط بهره‌برداران کشت شد که از این سطح کشاورزان اسدآبادی بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت کردند.
کد خبر: ۶۵۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 23 September 2018
سقراط بیرنگ از پیش‌بینی تولید ۴ هزار تن کلزا در سال زراعی امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بیرنگ اظهار کرد: برای سال زراعی امسال تا این لحظه ۱۰۴۹ هکتار کشت کلزا در شهرستان عقد قرارداد و ۶۵۰ هکتار کلزا توسط کشاورزان اسدآبادی کشت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ هکتار از کشت کلزا شهرستان به سطح سبز رسیده است، افزود: ۲۹۱ بهره‌بردار کلزاکار در این شهرستان فعالیت دارند که بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال میزان تولید محصول آنان به ۲ برابر افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به آغاز کشت کلزا در اسدآباد از ۱۰ شهریور خاطرنشان کرد: بهترین زمان کشت پاییزه کلزا از ابتدا تا پایان شهریور بوده که کشاورزان باید حداقل تا قبل از پایان وقت مذکور برای عقد قرارداد به جهادکشاورزی مراجعه کنند.

بیرنگ با بیان اینکه جهادکشاورزی به منظور حمایت کشاورزان از کشت کلزا در شهرستان، بهترین نهاده‌ها و کود‌ها را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد، گفت: در بحث کشت کلزا همه مطالبات صددرصدی کشاورزان با دوره مدت زمانی کوتاه‌مدت پرداخت می‌شود و کشاورزان معطل مطالبات خود نمی‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار