با حضور نماینده بانک آینده؛
تابناک هرمزگان- سال تحصیلی 98-97 با حضور نماینده بانک آینده در مدرسه امید آینده در روستای خونسرخ در استان هرمزگان آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 24 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، صبح روز یکشنبه اول مهرماه، همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور باحضور نماینده بانک آینده و کارکنان شعبه بندرعباس، پس از نواختن زنگ امید آینده ، سال تحصیلی در مدرسه ابتدایی امید آینده در روستای خون سرخ آغاز شد.

مدرسه ابتدایی امید آینده در روستای خونسرخ استان هرمزگان 155 دانش آموز دارد و جزو مجموعه مدارسی است که بانک آینده از سال گذشته در مناطق کم برخوردار احداث کرده است.

در این برنامه علاوه بر سخنرانی نماینده بانک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پیام بانک آینده برای دانش‌آموزان قرائت و بسته های لوازم‌التحریر به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

بانک آینده در چارچوب عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از سال گذشته تاکنون 10مدرسه امید آینده را در مقطع دبستان در مناطق کم برخوردار در استان های مختلف کشور احداث و بهره برداری کرده است.

توزیع 2 میلیون و 500 هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار همزمان با آغاز سال تحصیلی از دیگر اقدامات بانک آینده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار