تابناک هرمزگان- رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از افتتاح نمایشگاه عکس ، کتاب و اکران فیلم دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 26 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی کریمی در این باره گفت: این نمایشگاه با حضور امام جمعه ،فرماندار،فرمانده سپاه امام سجاد و جمعی از مسئولان شهرستان سیریک در پارک ساحلی و محل برگزاری بازسازی عملیات بدر به مناسبت هفته دفاع مقدس گشایش یافت.

وی دفاع مقدس را نماد استقامت و عزتمندی ملت ایران عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: جنگ تحمیلی تنها مبارزه دو کشور ایران و عراق نبود، بلکه ما با تمامی ابر قدرت‌های شرق و غرب دنیا که انقلاب ما همانند خاری در چشم آنها بود وارد جنگ شدیم.

کریمی زاده اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و یاد آوری حماسه سازی‌های مردمان این سرزمین در هشت سال حماسه و جنگ، این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس نموده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیریک بیان کرد: این نمایشگاه از یکم مهرماه تا پایان هفته دفاع مقدس  در محل بازسازی عملیات بدر واقع در پارک ساحلی شهرستان سیریک در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: تعداد آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه 50 اثر و تعداد عناوین کتاب با موضوع دفاع مقدس 45 عنوان بوده و هرشب یک فیلم با موضوع دفاع مقدس اکران می شود که علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آن همه روز در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 الی 211 به محل برپایی مراجعه نمایند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار