تابناک هرمزگان- مدیر جهاد کشاورزی قشم، گفت: ششمین جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی و عضویت ادارات تابعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹ 29 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مالک یزدان پناه به ششمین جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی شهرستان اشاره کرد و گفت: با  توجه به تأکیدات رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در خصوص طرح و حل مشکلات بخش کشاورزی در شهرستان، ششمین جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی قشم و عضویت ادارات تابعه قشم (شیلات،منابع طبیعی و دامپزشکی) برگزار گردید. 

مدیر جهادکشاورزی و دبیر شورای هماهنگی بخش کشاورزی قشم ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای فعال این کار گروه، افزود: اهداف اصلی این شورا مطرح شدن  و حل مشکلات حوزه های مختلف کشاورزی نظیر حوزه های شیلات، دامی، باغبانی و تسهیلات در سطح شهرستان می باشد که در این جلسه نیز در خصوص روال واگذاری اراضی در جزیره قشم  مباحثی مطرح شد.

وی، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر گردید بازدید مشترکی به همراه نماینده فرمانداری شهرستان و کارشناس واحد امور دام مدیریت جهادکشاورزی قشم از عاملین توزیع سبوس جهت تمدید جواز تاسیس متقاضیان انجام شود و با توجه به مشکلات بوجود آمده در خصوص تامین آب شرکت های صنایع تبدیلی مکاتبات لازم با آبفار توسط نماینده فرمانداری جهت رفع مشکل شرکت‌های مذکور نیز صورت گیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار