اداره کل استاندارد هرمزگان خبر داد؛
تابناک هرمزگان- شش ماهه نخست سال 17594 اظهارنامه توسط کارشناسان اداره کل استاندارد هرمزگان بررسی شده و مجوز های لازم جهت ورود یا صدور کالاهای مربوط صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 29 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مریم یکتاپور معاون ارزیابی و انطباق گفت: در راستای تحقق اهداف استاندارد و وظایف سازمانی، در شش ماهه نخست سال جاری 17594 فقره اظهارنامه صادراتی و وارداتی توسط کارشناسان این اداره کل مورد ممیزی فنی و کارشناسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به هدفمندی این اداره کل در جهت تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، تسهیل در فضای کسب و کار واحدهای تولیدی را به عنوان اولویتی مهم در راس سیاست‌گذاری خود قرار داده است ، که در همین راستا در شش ماهه نخست سال 17594 اظهارنامه توسط کارشناسان اداره کل استاندارد هرمزگان بررسی شده و مجوز های لازم جهت ورود یا صدور کالاهای مربوط صادر شده است.

معاون ارزیابی و انطباق افزود: از این تعداد اظهار نامه 15129 فقره مربوط به کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری و 2465 فقره مربوط به کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری بوده است.

یکتاپور در پایان تأکید کرد مدیریت و پرسنل استاندارد هرمزگان در چهارچوب قوانین و مقررات حداکثر همکاری را با واحد های تولیدی کشور در جهت خدمت رسانی موثر و سازنده خواهند داشت و از هیچ تلاشی در جهت تسهیل در امر صادرات و واردات با تمام قوت کارمی‌کنیم.
انتهای پیام/*

برچسب ها: اظهارنامه ، ممیزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار