رئيس كميته مسابقات فدراسيون ووشو:
تابناک هرمزگان- رئيس كميته مسابقات فدراسيون ووشو گفت: بى شك استان هرمزگان در ميزبانى مسابقات بى نظير است.
کد خبر: ۶۶۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 30 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد خميس آبادى عصر شنبه در جمع اهالى ووشوى استان هرمزگان در خصوص سفر خود به بندرعباس اظهار داست: هدف از اين سفر بررسى امكانات شهر بندرعباس جهت ميزبانى پيكارهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى جوانان در بخش آقايان است.

وى افزود: اين رقابت ها قرار است اوايل بهمن ماه سال جارى با حضور بيش از ٨٠٠ ورزشكار، سرپرست، مربى و داور در سالن فجر بندرعباس برگزار شود كه نياز تمامى ظرفيت هاى ورزش استان همانند گذشته جهت برگزارى بهينه به خدمت گرفته شود.

رئيس سازمان ليگ و كميته مسابقات فدراسيون ووشو گفت: برگزارى چنين مسابقاتى در استان مى توانند به ارتقاى سطح فنى ووشوكاران هرمزگانى كمك كند چراكه ورزشكاران طراز اول ووشوى كشور در اين رقابت ها حاضر مى شوند و هرمزگان به دليل شرايط ميزبانى مى تواند دو تيم را راهى اين مسابقات نمايد و اين موضوع شانس حضور ووشوكاران اين استان را در اردوى تيم ملى افزايش مى دهد.

خميس آبادى در ادامه بيان كرد: هدف از برگزارى اين مسابقات، اعزام ملى پوشان به پيكارهاى قهرمانى ٢٠١٩ آسياست كه قرار است در تيرماه ٩٨ به ميزبانى كشور برونئى دارالسلام برگزار شود.

وى در خصوص ميزبانى استان هرمزگان در رقابت هاى مختلف ووشو، افزود: هيأت ووشو هرمزگان يكى از هيأت هاى سطح بالا در ميزبانى است و اين استان خود را بارها در اين خصوص اثبات كرده است كه قطعأ در اين دوره از رقابت ها هم شاهد آن خواهيم بود.

رئيس سازمان ليگ و كميته مسابقات فدراسيون ووشو عنوان داشت: هرمزگان يكى از قطب هاى ووشوى كشور خصوصأ در بخش تالو محسوب مى شود كه با حضور افراد فنى در رأس اين هيأت، انتظار فدراسيون هم همين است كه هم در بخش مديريتى و هم فنى در جايگاه بالايى قرار گيرد.

خميس آبادى در پايان ضمن تقدير از غلامعلى دانشور مديركل سابق ورزش و جوانان استان و تبريك به محمودرضا اميارى مديركل جديد گفت: در سال ٩٣ زمان مديريت دانشور، اين استان به خوبى توانست رقابت هاى انتخابى تيم ملى در دو بخش جوانان و بزرگسالان آقايان را برگزار نمايد و ميزبانى اين دوره نيز به پيشنهاد وى صورت گرفت كه با پيشينه خوبى كه از اميارى مديركل جديد ورزش و جوانان هرمزگان سراغ داريم باز هم ميزبانى سطح بالايى را در بندرعباس شاهد خواهيم بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار